« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

a) Powitanie uczestników.

b) Stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku obrad.

a) Ewentualne zgłaszanie zmian i uzupełnień do porządku obrad.

3. Omówienie sytuacji związanej z zamknięciem Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Dolsku oraz Sali Sportowej w Dolsku.

4. Wysłuchanie opinii zaproszonych i przybyłych gości:

a) Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Dolsku – Bartosz Kołakowski.

b) Dyrektor Zespołu Przedszkoli w Dolsku – Tomasz Gmerek.

c) Rzeczoznawca odpowiedzialny za monitoring stanu budynków Szkoły Podstawowej w Dolsku i Sali Sportowej w Dolsku

d) Przedstawiciel Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Wolne głosy i wnioski.

7. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej