Porządek obrad
a)
Powitanie uczestników.
b)
Stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
a)
Ewentualne zgłaszanie zmian i uzupełnień do porządku obrad.
3.
Omówienie sytuacji związanej z zamknięciem Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Dolsku oraz Sali Sportowej w Dolsku.
4.
Wysłuchanie opinii zaproszonych i przybyłych gości:
a)
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Dolsku – Bartosz Kołakowski.
b)
Dyrektor Zespołu Przedszkoli w Dolsku – Tomasz Gmerek.
c)
Rzeczoznawca odpowiedzialny za monitoring stanu budynków Szkoły Podstawowej w Dolsku i Sali Sportowej w Dolsku
d)
Przedstawiciel Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Wolne głosy i wnioski.