Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady z działalności międzysesyjnej.
5.
Analiza oświadczeń majątkowych za rok 2024:
a)
analiza oświadczeń majątkowych pracowników przedstawiana przez Burmistrza Miasta i Gminy Dolsk,
b)
analiza oświadczeń majątkowych radnych przedstawiana przez Przewodniczącą Rady Miasta i Gminy Dolsk.
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej miasta i gminy Dolsk na 2025 r.,
b)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dolsk na lata 2025 – 2032,
c)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie przez Gminę Dolsk udziałów z Samorządowego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o. o. w Gostyniu,
d)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
e)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
f)
w sprawie opłaty targowej,
g)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025-2027 w Gminie Dolsk,
h)
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Lubiatowo,
i)
w sprawie rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2026,
j)
w sprawie przekazania wniosku według właściwości,
k)
w sprawie przekazania wniosku według właściwości,
l)
w sprawie skargi na naruszenie praworządności i interesu skarżącego przez Burmistrza Miasta i Gminy Dolsk,
m)
w sprawie uchwalenia Kodeksu Etyki Radnych Miasta i Gminy Dolsk.
7.
Oświadczenie w sprawie wyrażenia dezaprobaty wobec zachowania radnej Dominiki Szymańskiej podczas posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 4.06.2025 roku.
8.
Interpelacje i zapytania radnych.
9.
Wolne głosy i wnioski.