Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady z działalności międzysesyjnej.
5.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego, zatrudnionych w placówkach oświatowych Gminy Dolsk za 2024 rok.
6.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami za rok 2024.
7.
Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rady:
b)
Skarg, Wniosków i Petycji,
c)
Budżetu i Spraw Gospodarczych,
d)
Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
e)
Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych,
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej miasta i gminy Dolsk na 2025 r.
b)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dolsk na lata 2025 – 2032,
c)
w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie gminy Dolsk w roku 2025,
d)
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w drodze przetargu nieruchomości stanowiących mienie gminne,
e)
w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków położonych na terenie gminy Dolsk w 2025 roku,
f)
w sprawie przekazania Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Dolsku sieci wodociągowej w miejscowości Kotowo.
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Wolne głosy i wnioski.